2012. szeptember 24., hétfő

Kemény. Szikár. Indusztriál

- avagy ipari stílus. Mit keres egy vidéki stílussal foglalkozó blogon? A vicces szólást* felhasználva, azt kell mondanom - a hazai és külföldi blogok trendfigyelő-rovatát elnézve pedig még inkább igaz: az indusztriál az új country.

Akár kopottan elegáns (shabby chic), akár modern country, akár etno stílusú elemekkel társítva mindenhol tarol.

És ezzel kezdenünk kell valamit.
Mit szóltok hozzá?









 

*"A szürke az új fekete."
(forrás)

4 megjegyzés:

  1. Általában nem rossz. A két (vagy inkább három) utolsó kép kivételével emészthetőnek, sőt némelyiket kimondottan jónak tartom. A rozsdás csatorna azért nem sikkes, hanem kimondottan elhanyagolt, kár volna ebből hosszútávú erényt kovácsolni:-)Az utolsó komódban viszont számos jó lehetőség rejlik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csatornát inkább poénból tettem ide... jól kiszúrtad! A komóddal kapcsolatban nagyon egyetértünk. Én általában szeretem az ipari elemeket bármilyen enteriőrben, csak az zavar, hogy nagyon gyakran "dizájntudatos státuszszimbólum"-szagúak.

      Törlés
  2. Én (még) ellenállok. :D :D Szép estét! Lili

    VálaszTörlés
  3. Ezek mind jók. Nekem mindig tetszik ha olyasmit használnak föl ami egyébként elveszett volna. Maga az indusztriál stílus az már más kérdés. Túlzásba nem szabad esni, mert akkor vagy modoros vagy túl sivár az egész, de azért egy-két darab az mindig elkél. Hogy az indusztriál lenne az új country? Talán egy kicsit, de azért igazán neeeeem!!

    VálaszTörlés